Kaasava juhi rännak noorteühingu juhtidele: september-november 2016

Kandideerimise tähtaega on pikendatud 8. septembrini!

Kaasav_juht__2016PiretiltNad on loovad katsetajad, muutuste loojad, paindlikud eestvedajad, avatud meelega ja uudishimuliku hoiakuga. Nad tegutsevad noorteühingutes, juhivad targalt meeskondi ning algatavad mõjusaid projekte. Nende pagasis on tööriistad keeruliste olukordadega toimetulekuks. Nad kogevad üha jõulisemalt, et edukaks tegutsemiseks noortejuhina nii täna kui ka homme on vaja kaasavat juhtimist, loovat enesekindlust ning süsteemset mõtlemist. Uue ajastu juhtide kohtumispaik avab uksed!

Kutsume teid kandideerima arenguprogrammi

“KAASAVA JUHI RÄNNAK” noorteühingu juhtidele

september-november 2016

Mis rännak?

Kui Sind kõnetab mõte uue ajastu juhist, otsid tööriistu kaasavaks tegutsemiseks noorteühingus, soovid lihvida oskusi juhtida protsesse ja kujundada koos liikmetega uuendusi loovaid tegevusplaane, siis on kaasava juhi rännak sinu selle sügise kohtumispaik. Rännak on interaktiivne koosõppimise ja katsetamise ruum, kus Sul on võimalus olla aktiivne osaleja, esitada endale juhina väljakutseid ja viia ellu reaalseid ühingu vajadustet lähtuvaid kaasamisprojekte.

Rännak koosneb kolmest 2-päevasest koolituskohtumisest, kus fookuses kaasav juhtimispraktika (ingl k Art of Hosting). See on isiklike praktikate, põhimõtete kogum ja tööriistade varamu, mis toetab mõjusate tulemuste saavutamist, uuenduste loomist, strateegia elluviimist koos teiste inimestega.

Kes veel tulevad? 

Rännak on suunatud noorteühingu juhtidele, kes soovivad luua tõeliselt kaasava noorteühingu ning näevad vajadust lihvida kaasamisoskusi juhina.

Tandem-BikesOsalemise eelduseks on avatud meel, valmisolek teha iseseisvat tööd kohtumiste vahepeal ning võimalus osaleda kõikidel kohtumistel. Oodatud on ka TANDEMID, kus tegutsevad koos eelneva kogemusega juht ning alles oma juhiteekonda loov ühingu liige.

NB! Liituda arenguprogrammiga on võimalik üksi. Tandemina osalemine on vaid eeldus aga mitte tingimus!

Mis rännakul toimub?

Rännaku 2-päevased kohtumised on osalejaid kaasavad ning praktilise väljundiga, kus uuritakse juhtimisega seotud teemasid, kogetakse erinevaid kaasavaid meetodeid, arendatakse kaasosalejate toel reaalseid projekte.

  • I kohtumine 20.-21. september: Mis on kaasav juhi tööriistakastis? Kaasamise eeldused, vestluskunst, kuulamismeisterlikkus, küsimuste esitamise kunst, meetodite varamu.
  • II kohtumine 18.-19. oktoober: Kuidas mõjusalt protsesse planeerida ja visualiseerida? Graafiline lihtsustamine, süsteemne mõtlemine, kaasamisprotsesside planeerimine, kaasamisprojektide koos-arendamine, tagasiside andmine ja saamine.
  • III kohtumine 15.-16. november: Millised praktikad toetavad mind juhina? Loov enesekindlus, põhimõtted, töö uskumustega, toimetulek konfliktidega.

Kutsume külla eri valdkonna juhid, et uurida nende praktikaid, põhimõtteid ja lähenemisi juhina. Rännaku lõpuks valmib ühiselt kaasava juhi manifest.

Rännakul on teejuhiks Piret Jeedas (kaasava juhtimise edendaja), Diana Tamm (naiste ettevõtlikkuse edendaja Ghanas), Kati Orav (graafilise visualiseerimise eestvedaja ) jt.

Kuidas saan osaleda?

Osalemine (toitlustus, programm, vajadusel ka majutus) on osalejate jaoks tasuta. Transpordikulusid toimumiskohta ei hüvitata. NB! ENLi liikmed saavad vajaduse korral osalemisel kütusekompensatsiooni.

Osalemiseks täida ankeet hiljemalt 8. septembril ning soovituslik on lisada kuni 2 minutiline ennast tutvustav video, kus avad:

  • kes ma olen ja miks ma teen seda, mida ma täna teen?
  • mis mind ajendab rännakul päriselt osalema?
  • milliste oskuste, teadmiste ja kogemustega saan mina anda rännaku õnnestumisse oma panuse?

NB! kui kandideerite tandemina, siis võib soovi korral ka video olla ühine. Ankeet on aga individuaalne. Info video edastamise viiside kohta leiad ankeedist.

Gruppi valitakse kuni 24 inimest. NB! Juhul kui soovijaid on rohkem kui kohti, teevad korraldajad osalejate seast valiku ning kõiki kandideerijaid teavitatakse tulemustest e-posti teel hiljemalt 10. septembril 2016.

Kui sul tekkis küsimusi, võta lahkelt ühendust: Anna Kuzinaga aadressil anna.kuzina@archimedes.ee või helistage +372 69 79 217

Kui me soovime uusi tulemusi, peame tegema uusi asju!

Howard Mason

Rännaku toimumisele panevad õla alla SA Archimedes Noorteagentuur ja Eesti  Noorteühenduste Liit.

enl_logo_taustaga                  SANA_LOGO-1

Koolitusprogramm viiakse läbi Euroopa Sotsiaalfondi perioodi 2014-2020 tegevuse „Noorsootöötajate koolituste arendamine“ tegevuskava raames.

EL_Sotsiaalfond_horisontaalne